پیج های اینستاگرام مشهورترین بازیگران و فوتبالیست های ایرانی و خارجی

زنان و مردان مشهور ایرانی وخارجی

شرکت های ایرانی چگونه تجارت می کنند

  • ۰
  • ۰

لیست ۱۹ زیباترین بازیگران زن هالیوود در سال 202۲

در این مطلب لیستی از top 19 زیباترین بازیگران زن هالیوود در سال 2022 را معرفی می کنیم. در این لیست بازیگرانی مثل کلویی مورتس, هیلی استاینفلد و بازیگران مطرح دیگری قرار دارند که شاید از دیدن نام آنها تعجب کنید .

1_کاترین بل Catherine Bell

کاترین بل

در ابتدای لیست ما کاترین لیزا بل که اصلاتی ایرانی دارد قرار می گیرد.این بازیگر جذاب در سال ۲۳/۵/۱۳۴۷ در لندن بدنیا آمده است.

پدر او اصالتی اسکاتلندی  و مادرش ایرانی است.بعد از آنکه پدر کاترین بل آنها را ترک می کند او به همراه مادرش به آمریکا مهاجرت می کنند.

کاترین بل

کاترین چند سال بعد از مهاجرت به خاطر چهره زیبایی که دارد  وارد حرفه مدلینگ شده  و در چند تیزر تبلیغاتی بازی می کند.

کاترین بل

کاترین بیشتر به بازی در سریال های تلویزونی در آمریکا و جهان شناخته می شود .او در سریال های محبوب زیادی از جمله خانه عشق و کینه حومه شهر بازی کرده است .

2_اما واتسون Emma  Watson

اما واتسون

تلفن ارایشگر در منزل بانوان

اما واتسون متولد (۱۳۶۹/۱/۲۶) بازیگر و مدل زیبا و جذاب انگلیسی که بعنوان یکی از زیباترین دختران هالیوودی شناخته می شود. اما واتسون در پاریس متولد و در آکسفوردشایر بزرگ شده است. او در مدرسه اژدها تحصیل کرده و به عنوان بازیگر درتئاتر هنر Stagecoach شعبه آکسفورد آموزش دیده است. وی در دوران کودکی با اولین نقش حرفه ای خود در نقش هرماینی گرنجر در مجموعه فیلم های هری پاتر به شهرت و محبوبیت رسید.

اما واتسون Leo Robinton

اما واتسون عمداً رابطه های عاشقانه خود را از اذهان عمومی دور نگه داشته ، اما اوایل این هفته ، دیلی میل گزارش داد که واتسون رابطه ای عاشقانه ای را  با شخصی به نام Leo Robinton لئو رابینتون ، شروع کرده است.

3- کیت بلانشت Cate Blanchett

کیت بلانشت

کیت بلانشت  یا کاترین الیز بلانشت  (متولد ۱۳۴۸/۲۴/۲ ، ملبورن ، استرالیا) ، بازیگر استرالیایی که به دلیل شخصیت های چند بعدی و حضور در  طیف گسترده ای از نقش ها شناخته می شود.کیت با بازی در کمدی عاشقانه Thank God He Met Lizzie در سال ۱۹۹۷ رسما وارد دنیای هنر شد. بعد از آن با درخشش در فیلم Oscar and Lucinda  سال ۱۹۹۸ نامزد جایزه اسکار شد.کیت تاکنون چندین بار نامزد جایزه اسکار ( ۲ بار برنده جایزه اسکار  و سه بار برنده جایزه گلدن گلوب) شده است.

کیت بلانشت

این زیبایی استرالیایی با ثروت ناخالص ۹۵ میلیون دلار یکی از ۱۰ زن ثروتمند هالیوود شناخته شده است.جالب است بدانید کیت در سازمان های انسان دوستانه بسیار فعال است به همین دلیل از سال 2016 ، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که آنها بلانشت را به عنوان سفیر حسن نیت جهانی منصوب کرده اند.

4_ آماندا سایفرد Amanda Seyfried

آماندا سایفرد

آماندا سیفرید آمریکایی ( متولد ۱۳۶۴/۹/۱۲)با نژاد آلمانی بدون شک یکی از زیباترین بازیگران هالیوودی است.شاید در مورد ناتالی پورتمن یا اما واتسون و.. اتفاق نظر در مورد زیبایی وجود نداشته باشد اما در مورد آمندا همه دوستداران سینمای هالیوود هم نظر اند که او بی تردید زیبایی بدون نقصی دارد .

زیباترین بازیگر هالیوود آماندا سایفرد

فراموش نکنیم که در فیلم نخستین اصلاح‌ شده (First Reformed) زمانیکه او با ایثن هاک (Ethan Hawke) همبازی شد,ایثن هاک در مورد او گفت من از زیبایی بی حد او میترسم و در زمان تولید نگران بودن که به این زیبایی آسیب بزنم.

بازیگر زیبایی هالیوودی آماندا سایفرد

5_ جنیفر لارنس Jennifer Lawrence

 جنیفر  لارنس

جنیفر لارنس (متولد ۱۳۶۹/۵/۲۴) یکی از بازیگران زن زیبای هالیوودی می باشد.او پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شناخته شده است.لارنس فقط برای تبلیغ برای برند Dior نزدیک به ۲ میلیون دلار در طول دو سال دریافت کرد که این رقم هم رکوردی برای او به حساب می آید.

 جنیفر  لارنس

نام لارنس در میان ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان مجلهٔ تایم در ۲۰۱۳ و ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ قرار گرفته است.جالب است بدانید در نوجوانی بازیگری آخرین چیزی بود که جنیفر به آن فکر می کرده است.او دراین سن به پزشکی علاقه داشته است.

 

  • ۰۱/۱۱/۰۶
  • مهدی مهربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی